JAK DOBRZE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO SPRZEDAŻY DEALERSKIEGO BIZNESU?

ZGŁOŚ SIĘ DO 3. EDYCJI
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Dowiedz się, jak zorganizować proces sprzedaży firmy lub nieruchomości dealerskiej
  • Poznaj zasady i tajniki procesu transakcyjnego
  • Naucz się właściwie szacować wartość swojej firmy
  • Dowiedz się w jaki sposób skutecznie poszukiwać inwestorów

3. EDYCJA

Cykl szkoleń online

Image Image

Marek Konieczny

DCG Dealer Consulting

Artur Wilk

Navigator Capital Group

Wykładowcy:

JAK DOBRZE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO SPRZEDAŻY DEALERSKIEGO BIZNESU?

ZGŁOŚ SIĘ DO 3. EDYCJI
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Dowiedz się, jak zorganizować proces sprzedaży firmy lub nieruchomości dealerskiej
  • Poznaj zasady i tajniki procesu transakcyjnego
  • Naucz się właściwie szacować wartość swojej firmy
  • Dowiedz się w jaki sposób skutecznie poszukiwać inwestorów

3. EDYCJA

Cykl szkoleń online

JAK DOBRZE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO SPRZEDAŻY DEALERSKIEGO BIZNESU?

KLIKNIJ I ZGŁOŚ SIĘ DO 3. EDYCJI
  • Dowiedz się, jak zorganizować proces sprzedaży firmy lub nieruchomości dealerskiej
  • Poznaj zasady i tajniki procesu transakcyjnego
  • Naucz się właściwie szacować wartość swojej firmy
  • Dowiedz się w jaki sposób skutecznie poszukiwać inwestorów

Cykl szkoleń online

3. EDYCJA

CHCESZ LUB MUSISZ ZAKOŃCZYĆ DZIAŁALNOŚĆ NA RYNKU DEALERSKIM?

PRZYGOTUJ SIĘ DO TEGO WŁAŚCIWIE!

dlaczego warto?

rynku fuzji i przejęć oraz prawnicy wyspecjalizowani w obsłudze procesów transakcyjnych

DOŚWIADCZENI PRAKTYCY

Icon

dostosowany do specyfiki polskiego rynku dealerskiego

UNIKATOWY PROGRAM

IconIcon

JEDYNY W POLSCE CYKL

szkoleń uczący skutecznego działania przy sprzedaży dealerskiego biznesu

2

1

3

w ramach jednego pakietu. W szkoleniu uczestniczyć mogą także Twoi współpracownicy!

4

CENA ZA UDZIAŁ CAŁEJ FIRMY

Icon

MAREK KONIECZNY

organizator i główny wykładowca

Od wielu lat obserwujemy wspólnie ciągle przyspieszającą konsolidację rynku dealerskiego. I tak to już jest przy konsolidacjach, że nie dla wszystkich starcza miejsca na robienie dobrego biznesu.


Trzeba wtedy pomyśleć o innej drodze.
To żaden wstyd sprzedać czy wynająć swój biznes. Ważne żeby zrobić to spokojnie, mądrze i za dobrą cenę.


O tym jak to zrobić, powiemy
na naszym szkoleniu.

ADBM

O SUKCESIE DECYDUJĄ LUDZIE

Prezesie, czy wychowałeś już lidera?

Następco, czy jesteś gotowy do przejęcia firmy?

LIDER PROJEKTU

ZASTANAWIASZ SIĘ CZY warto?

OBEJRZYJ FRAGMENT szkolenia z poprzedniej edycji!

Przykładowa wycena firmy dealerskiej według różnych metod:

Po obejrzeniu nagrania z webinaru dowiesz się:

Click to play video

PODCZAS SESJI SZKOLENIOWYCH:

Poznasz różnorodne strategie sprzedaży dealerskich biznesów i nieruchomości na przykładach z polskiego rynku

1

Uporządkujesz krok po kroku swoją wiedzę o profesjonalnym przygotowaniu i dopilnowaniu transakcji sprzedaży biznesu

2

Otrzymasz wiedzę, jak skutecznie poszukiwać inwestorów w branży dealerskiej i poza nią

3

Dowiesz się, które wskaźniki finansowe spółki i jakie inne aspekty jej działalności mają najistotniejsze znaczenie w budowaniu i ocenie wartości biznesu dealerskiego

4

Nauczysz się stosować odpowiednie modele wycen firm dealerskich - zarówno te skomplikowane i drobiazgowe, jak i proste i szybkie

5

Na błędach innych poznasz pułapki, które mogą czekać w procesie due diligence i co przygotować, żeby ich uniknąć

6

Dowiesz się, jakie zasady i dokumenty prawne są konieczne w przygotowaniu bezpiecznej transakcji sprzedaży biznesu lub nieruchomości dealerskiej

7

Poznasz rynkowe sposoby na to, co zrobić przy transakcji sprzedaży z pracownikami, stokiem aut czy magazynem części

8

Dowiesz się, jak najkorzystniej i zgodnie z prawem zbudować po stronie sprzedającego podatkowy model transakcji

9

DO KOGO KIERUJEMY CYKL SZKOLEŃ?

Właściciele firm dealerskich

Byli dealerzy posiadający obiekty i nieruchomości dealerskie

Prezesi

firm dealerskich

Dyrektorzy zarządzający firmami dealerskimi

Do kogo jest skierowana Akademia Dealer Business Management?

PAKIET UCZESTNICTWA DOTYCZY CAŁEJ FIRMY, NIE POJEDYNCZEJ OSOBY!

WSPÓLNIE Z TOBĄ, BEZ DODATKOWYCH KOSZTÓW UDZIAŁ MOŻE WZIĄĆ
WSPÓLNIK, PRAWNIK, KSIĘGOWA CZY INNI WSPÓŁPRACOWNICY!

OPINIE UCZESTNIKÓW POPRZEDNICH EDYCJI

Tak uczestnicy ostatniej edycji cyklu szkoleń ocenili poziom zadowolenia i przydatności pozyskanej wiedzy w codziennej pracy!

4.93 / 5

pkt.

„Dopiero to szkolenie uzmysłowiło mi,
że sprzedaż firmy to taki sam element
biznesu jak jej prowadzenie i że da się
to logicznie zorganizować i być może
w przyszłości przeprowadzić”

"

„Myślałem o sprzedaży swojej firmy co
najmniej od kilku lat. Dzięki temu cyklowi
szkoleń zdecydowałem się to zrobić. I zrobiłem. Szybko, skutecznie i za naprawdę dobre pieniądze”

"

Anonimowy uczestnik 1. edycji

Anonimowy uczestnik 1. edycji

Anonimowy uczestnik 2. edycji

„Bardzo dziękuję za zorganizowanie tego cyklu szkoleń. Uczestnictwo w nim, pomogło mi uzmysłowić sobie wagę problemu. Pozwoliło w bardziej racjonalny sposób popatrzeć na proces zakończenia swojej działalności oraz zrozumieć poszczególne etapy oraz aspekty procesu sprzedaży.”

"

Program

TEGOROCZNY HARMONOGRAM

SPOTKANIE 1. (12.00-15.30)

27 MAJA 2025

dzień 1.

dzień 2.

Marek Konieczny / Artur Wilk


Decyzje strategiczne.

Jak i gdzie szukać inwestorów?

  • Decyzje strategiczne. Czy naprawdę nie mam innego wyjścia? Inne autoryzacje? inne modele biznesowe? Zarządzanie zastępcze?
  • Jak przygotować się do transakcji? Pierwsze kroki
  • Proces transakcyjny na rynku dealerskim. Harmonogram
  • Co sprzedać? Co wynająć? Udział, ZCP czy nieruchomość? Modele transakcyjne
  • Uwaga na importera. Ograniczenia transakcyjne w umowach dealerskich
  • Strategia procesowa. Jak i gdzie szukać inwestorów?
  • Nie tylko branża. Potencjał sprzedaży do deweloperów i sieci handlowych
  • Pytania i odpowiedzi

SPOTKANIE 2. (12.00-15.30)

3 CZERWCA 2025

dzień 1.

dzień 2.

Artur Wilk / Marek Konieczny


Pierwsze kroki w procesie sprzedaży. Dokumentacja

  • I tak się wyda. Porządek w papierach. Przedprocesowe due diligence . Co I jak zrobić?
  • ZACZYNAMY. Co i jak przygotować?
  • Pytanie główne. Działamy sami czy z doradcą?
  • Teaser i memorandum. Co to jest? Jak i komu je wysłać?
  • NDA. Podpisywać czy nie?
  • Prezentacja menedżerska. Jak opowiadać o swojej ofercie?

SPOTKANIE 3. (12.00-15.30)

10 CZERWCA 2025

dzień 1.

dzień 2.

Artur Wilk / Marek Konieczny


Wycena biznesu. Sprzedający w procesie due diligence

  • Ile naprawdę jestem warty? Wyceny biznesu dealerskiego.
  • Skomplikowane i proste modele wycen.
  • Wskaźnik DealerValue. Najcenniejsza jest marka.
  • Ile jest warta moja nieruchomość , a ile biznes?
  • Jak przygotować się do właściwego due diligence. Rola sprzedającego w procesie DD
  • Nowocześnie czy po staremu. Czy potrzebny nam VDR?
  • Pytania i odpowiedzi

SPOTKANIE 4. (12.00-15.30)

17 CZERWCA 2025

dzień 1.

dzień 2.

Marek Konieczny


Prawne i podatkowe aspekty transakcji

  • Nie zapomnijmy o UOKIK. Zgoda na koncentrację
  • Na co uważać przy umowie. Aspekty prawne transakcji sprzedaży i najmu
  • Co z samochodami i magazynem części?
  • Ile oddam fiskusowi? Aspekty podatkowe transakcji
  • Pracownicy. Jak zadbać o swoją załogę?
  • Co po transakcji? Modele kontynuacji działalności motoryzacyjnej
  • Co po transakcji? Procesy likwidacyjne działalności biznesowej. Prawo i podatki
  • Pytania i odpowiedzi

Wykładowcy

Artur Wilk

Marek Konieczny

Partner zarządzający i szef zespołu „Strategie i Transakcje” w firmie doradczej DCG Dealer Consulting. W ostatnich kilkunastu latach doradzał przy kilkudziesięciu transakcjach na polskim rynku dealerskim. Ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego, autor wielu publikacji prasowych, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych. Wydawca miesięcznika DEALER. Współtwórca i wieloletni prezes Związku Dealerów Samochodów.

Posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas realizacji projektów fuzji i przejęć oraz wyceny przedsiębiorstw, analizach projektów inwestycyjnych, pozyskiwaniu inwestorów, komercjalizacji własności intelektualnej, procesach transferu technologii. Doradzał klientom z branży Automotive, handlu detalicznego, HVAC, FMCG, hotelarskiej, farmaceutycznej, biotechnologicznej oraz przemysłowej. Wcześniej pracował w firmie doradczo-inwestycyjnej BTM Innovations oraz Ministerstwie Skarbu Państwa w Wydziale Nadzoru i Restrukturyzacji. Wspiera krajowe i zagraniczne podmioty w transakcjach fuzji i przejęć, zarówno po stronie kupującego, jak i sprzedającego. Uczestnik programu prowadzonego przez CFA Institute.

Online - możliwość połączenia się z dowolnego miejsca

LOKALIZACJA

Icon

Druga edycja cyklu szkoleń rozpocznie się 27 maja i będzie obejmowała 4 sesje, odbywające się co tydzień we wtorek w godz. 12.00 - 15.30

CZAS TRWANIA

Icon

* Cena dotyczy pakietu uczestnictwa firmy, nie pojedynczej osoby! Wspólnie z Tobą udział może wziąć wspólnik, prawnik, księgowa czy inni współpracownicy

Udział firmy w cyklu szkoleń online to koszt 3 490 zł netto + VAT*

CENA PAKIETU

Icon

INFORMACJE

STAŁY DOSTĘP

Icon

Wszystkie sesje będą nagrywane, żebyś mógł powrócić do nich w dowolnym momencie

Formularz zgłoszeniowy

Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.

Zobowiązuję się do opłacenia wystawionej przez Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w cyklu szkoleń najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem programu.

Zgłaszam udział w:

__________________________

Dane do faktury:

Uwagi:

* Regulamin dostępny jest tutaj.

** Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora cyklu szkoleń firmy DCG Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj.

Jakub Konieczny

+48 882 168 648

jakub@dealerconsulting.pl

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz!

Obserwuj nas na:

ul. Komitetu Obrony Robotników 56

02-146 Warszawa

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl